Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio
 

Blog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis ut ligula leo. Aliquam suscipit sed purus.
Kolekcjoner mody - suknie francuskie

Kolekcjoner mody – kim jest?

Zastanawialiście się, kim jest kolekcjoner mody? A może ubiorów? Jeśli wyobrażaliście sobie garderobę na miarę Chiary Ferragni i byliście przekonani, że to tylko osoba, która nie zna umiaru w zakupach i ma wszystko w nadmiarze - czas pożegnać się z tymi stereotypami. Zapraszam na wywiad...

Nostalgia w modzie

Nostalgia w modzie

Kiedy za czymś tęsknisz, to jest bardziej. Bardziej odczuwalne, mocniejsze. Nostalgia w modzie niesie podwójne znaczenie: z jednej strony, jako emocjonalne sięganie do przeszłości zyskuje na popularności, a z drugiej stawia wyzwanie przyszłości przez redefinicję tożsamości marki. Wkrada się przez stare kamieniczne drzwi, przesiaduje przy...

Kolory w brandingu - co znacza

Kolory w brandingu – co o nas mówią?

Kolory w brandingu - temat wydawać by się mogło, błahy. Zastanawialiście się, dlaczego żółty to kolor Mc'donaldsa (czy to przez kolor frytek a może głębokiego tłuszczu), czemu niebieski uznawany jest za profesjonalny, a purpura za królewski (i jak się ma do tego Play)? Czy takie...

Konkurencja marki w branzy mody

Konkurencja marki, czyli temat, którego nie ma?

Konkurencja marki to temat, który dla wielu nie istnieje. Nie wiem, czy to kwestia arogancji, lenistwa, ogromnej nieświadomości, czy może zwyczajnie braku czasu, ale zrozumienie rynku i analiza konkurencji leżą i płaczą w kącie, do którego nikt nie zagląda, poza wyjątkowym przypadkiem, gdy jest oskarżony...

My name is human

My name is human

Na mojej koszulce widzicie napis My name is woman. To część projektu polskiej marki Lazy Monkey, który opowiada o kobietach - twórzyni cytując Mrożka mówi - jest mi żwawiej i świat jakiś ciekawszy i godzien uwagi. Dziś parafrazuję te słowa i stawiam tezę - my...

Tone of voice marki w komunikacji mody

Tone of voice – jak marki grają słowami?

Hejka, cześć czy dzień dobry? Emotikony, długie poetyckie zdania czy krótkie hasła? Pozytywne wiadomości do kumpelki, a może informacje od eksperta dla ucznia? Tone of voice, czyli ton komunikacji marki. Przygotowałam dla Was krótki poradnik i przykłady marek, które dobrze to rozpracowały! Marka - krótka powtórka Zanim...

Kolekcje polskich marek modowych jak piosenki

Gdyby kolekcje były piosenkami, a piosenki kolekcjami polskich projektantów i marek, to kim by były? W prostej grze na skojarzenia nie ma zwycięzców ani przegranych, są za to związki przyczynowo-skutkowe i duża doza wyobraźni! Luźne myśli łączą obrazy, dźwięki i słowa z ubraniami oraz fotografiami. 1 |...

strategia marki

Strategia marki – za co ja właściwie płacę?

Strategia marki to nie opasły tom pełen dziwnych słów wyjętych ze słownika korpomówcy, ani recepta na natychmiastowy sukces. Daleko jej do magicznego zaklęcia i pracy, której wizję przedstawiają hasztagi #creativework. Czym w takim razie jest i dlaczego tyle kosztuje? Strategia marki - abecadło drogi do sukcesu Strategia...