Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio
 

Blog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis ut ligula leo. Aliquam suscipit sed purus.

Chelsea girls

Kwiecień 1967, nowojorskie Mayfair Sound Studios. Swoją debiutancką płytę pod tytułem Chelsea Girl nagrywa Nico. Chelsea girls to także film Andy'ego Warhola. Obraz awangardowy, bo zawiera historie 12 największych jak na ówczesne czasy gwiazd Fabryki Snów. Nakręcony na 16 mm taśmie, na ekranie pojawiały się 2...

SŁODKOŚCI BABCI VINCENZA I KOSZULA W GROCHY

I DOLCI DI NONNA VINCENZA, to nazwa jednej z bardzo uroczych kawiarni, które widziałam we Włoszech. Urzeka pastelowym wystrojem, ale też przede wszystkim pysznym jedzeniem i kawą. W dobrej cenie! Znajduje się niedaleko Muzeum Muzyki w Bolonii. Z tego co zdążyłam się zorientować, w innych...

BEE HAPPY & WONDER

Na początku roku ogłoszono zamknięcie marki C Wonder. Niektórzy z Was wiedzą z mojego Instagrama, że jakiś czas temu udało mi się znaleźć ich buty w Tk Maxx (o tu --> tu). A już w sierpniu okazało się, że C Wonder będzie reaktywowane! Czyli jest...

MODA NA JESIEŃ 2015 | VIDEO

O tym co będzie modne na pewno już przeczytaliście, przejrzeliście lookbooki i zdjęcia z pokazów. Stąd mój pomysł przedstawienia Wam wybranych przeze mnie trendów w formie video. Zaledwie parę dni temu rozpoczął się najprzyjemniejszy (tuż obok wiosny) czas w roku. Rześkie, chłodne wieczory sprzyjają relaksowi...

UPTOWN GIRL

Dziś po raz kolejny w jednym z sieciowych sklepów, z niższej półki cenowej, dostrzegłam paskudną podróbkę torebki Miss Dior. O ile marki takie jak Zara mają wliczone w koszty procesy sądowe czy pieczołowicie przygotowane (i sowicie opłacone) umowy pseudo-licencyjne, o tyle te mniejsze sieciówki, na...

10 CZASOPISM, KTÓRE WARTO CZYTAĆ I OGLĄDAĆ vol.1

Co jakiś czas na moim instagramie pokazuję Wam co aktualnie czytam. Postanowiłam zebrać 10 papierowych czasopism, które uważam za godne uwagi nie tylko pod względem treści, ale też oprawy graficznej. Jeżeli nasze cudne społeczeństwo miałoby się kształcić w przedmiocie estetyki, to właśnie takie magazyny o...

WROCŁAW: BOUTIQUE BRAJT

Kiedy tak myślę o brandingu miejsc, to wydaje mi się, że kawiarnie, restauracje i inne punkty gastronomiczne radzą sobie coraz lepiej. Jedynie te miejsca, które nie określiły swojej grupy docelowej czy klimatu przestrzeni mają na co narzekać. Oczywiście bardzo ważna jest też lokalizacja. Jak pewnie...

WARZYWA – JAK WYBRAĆ T-SHIRT?

W jaki sposób wybieracie t-shirty? Czym się kierujecie przy takiej podstawowej części garderoby? Mimo, że najczęściej odwołuję się w swoim stylu do retro i vintage, to czasem zakładam też całkiem prozaiczny zestaw w postaci lekkich spodni lub klasycznej spódnicy i właśnie t-shirta. Wtedy wybór nie...

WYCISNĄĆ JAK CYTRYNĘ – ROZSZERZENIE MARKI

"Wycisnąć jak cytrynę" pokażę Wam dzisiaj w dwojakim znaczeniu: dosłownym, czyli stroju z owocem w roli głównej oraz metaforycznym: co robią marki, aby było ich więcej. O architekturze marki, rozszerzeniu oferty i skutkach dla nas! Na pierwszym zdjęciu mogliście zobaczyć torebkę w kształcie cytryny, którą kupiłam...

Dzień dobry Marilyn!

Jej filmowe role to źródło inspiracji dla wielu kobiet do dziś. Kiedy myślimy o stylu Marilyn Monroe mamy przed oczami seksowne kreacje, bogatą biżuterię i perfekcyjny makijaż. Tymczasem jej prywatna szafa charakteryzowała się bielą, beżem, czernią i czerwienią, czyli klasycznymi kolorami. Jej ulubionymi rzeczami były...

DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W SPOTKANIACH BLOGERÓW?

1. Dowiesz się jak zbudować markę osobistą Możesz przeczytać dziesiątki książek, uczestniczyć w setkach spotkań z coachami, ale to właśnie historie zwykłych, zupełnie niepozornych ludzi, skłaniają do myślenia i pokazują ścieżkę, którą trzeba przejść (ze wszystkimi wpadkami i sukcesami), aby móc zbudować swoją markę osobistą. Oczywiście...

WROCŁAW: DO JUTRA!

Dziś znów zabieram Was do Pasażu Pokoyhof, tym razem zajrzałam do "Do jutra". Kiedy tak przyglądam się co raz to nowym lodziarniom, bistro i pubom zauważam jedną fajną rzecz - przemyślany koncept. Dobra karta to nie wszystko, nie od dziś wiadomo, że "jemy" wszystkimi zmysłami....