Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio

Pobierz raport: 10 trendów w brandingu na 2017

Pobierz raport: 10 trendów w brandingu na 2017

Na początek roku przygotowałam dla Was coś wyjątkowego! Od dzisiaj możecie pobrać raport z trendami w brandingu na 2017 r. Pracowałam nad tą publikacją w ostatnim czasie, ale tak naprawdę składa się na nią całość doświadczenia i wiedzy, którą od kilku lat nabywam. Także, częstujcie się, nie krępujcie! 

Raport: 10 trendów w brandingu na 2017 – co się w nim znajduje?
Oprócz krótkiego wstępu i odpowiedzi na pytanie, co to jest branding, dowiecie się jak budować markę z branży mody w obliczu takich tendencji, jak:

1/ Klientocentryzm, czyli konsument w centrum uwagi
(customer centric culture)
2. Synteza i analiza danych
(data management)
3. Upolitycznienie mody
(fashion goes political)

4. Kryzys tożsamości marki

(brand’s midlife crisis)
5. Redefinicja retailu
(changes in retail)

6. Strategia digital

(digital strategy)

7. Wideo to forma komunikacji

(video as the communication form)
8. Współpraca buduje
(sharing is caring)
9. W sieci influencera
(online identities)
10. Content marketing


Przechodząc na stronę możecie kliknąć „download” i pobrać raport w wysokiej jakości.

Skupiłam się wyłącznie na tych trendach, które mają (i będą miały) realny wpływ na budowanie wizerunku marki w branży mody w 2017 r. To kierunki, którym warto się przyjrzeć i 2 razy zastanowić, w jaki sposób mogą być wykorzystane w prowadzeniu własnego biznesu.

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam do kontaktu!
contact@fashionbranding.pl

Brak komentarzy

Odpowiedź