Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio

Plisowana rewolucja

Plisowana rewolucja

Plisowania. Trudno mi przejść obok nich obojętnie. Kiedy zobaczyłam pistacjową spódnicę, którą ujrzycie poniżej, nie mogłam się jej oprzeć. Do tego długość midi – dla mnie ideał! Choć jest to fason trudny – raczej trzeba się zastanowić z czym ją zestawić – bardzo skraca sylwetkę i może ją poszerzyć. Ja do swojej dobrałam luźny sweter i płaskie tenisówki, niby najgorsze z możliwych połączenie, ale jak widać… wygląda to razem całkiem zacnie!

Hiszpański projektant Mariano Fortuny wynalazł metodę dokonywania plisów na jedwabiu, dzięki czemu otrzymał zwiewne, romantyczne stroje, które w mgnieniu oka podbiły serca europejskiej elity artystycznej. Jak na początek XX wieku projekt ten to odważne posunięcie, mimo, że pomysł zakorzeniony był już w czasach starożytnych i pięknych, drapowanych sukniach greckich lub rzymskich arystokratów. Największym sukcesem Fortuny okazała się sukienka Delphos, której sposób plisowania był ściśle strzeżony i nigdy później nie został powtórzony. 

okulary / sunglasses: LE SPECS | sweter / sweater: SPRINGFIELD | spódnica / skirt: SECOND HAND | torebka / bag: prezent / gift | buty / shoes: KEDS

zdjęcia: Rykoszetka

Tutaj jeszcze dwa zdjęcia z kolejnym zastosowaniem spódnicy. Tym razem w towarzystwie zabawnego t-shirtu, dużej torby i espadryli.
t-shirt: ZARA | spódnica / skirt: SECOND HAND | torba / bag: ESPRIT | buty / shoes: KEDS

zdjęcia: Dominika Kucner

komentarzy 30

  • wantataste
    5 lat ago

    Piękna ta spódnica! Ma prześliczny kolor. Ja jestem zdecydowania fanką maksi, długość midi mi nie służy, ale na Tobie świetnie leży.

  • Anka Slomka
    5 lat ago

    Piekna spodnica, ten kolor idealnie komponuje sie z niebieskosciami…
    Ja tez lubie plisy, mam dwie takie maxi w soczystych kolorach;) Pozdrawiam. Anka

    • Kasia Kwiecień
      5 lat ago

      Najfajniejsze to jest to uczucie jak się idzie w czymś plisowanym. Jak w chmurce!
      Dzięki bardzo!

  • Ale mi się podoba! Świetne kolory, takie radosne, aż miło się patrzy! I ten arbuz jeszcze dodatkowo wywołuje uśmiech 🙂
    Z espadrylami też fajnie wygląda. Plisy i długość midi – podobnie jak Ty – bardzo lubię. I myślę, że Ty do tej długości wcale obcasów nie potrzebujesz. W płaskich butach wyglądasz na wysoką osobę, której nic niczego nie skraca 😉 Ale to prawda, że nie każdemu midi będzie pasowała. Dziewczyny zrobiły bardzo fajne zdjęcia.

    • Kasia Kwiecień
      5 lat ago

      Trzeba chociaż jeszcze kolorami łapać te letnie dni 🙂
      Bardzo lubię takie energetyczne bomby!
      Dziękuję w imieniu swoim i fotografek:)

  • Lilly Marlenne
    5 lat ago

    podobają mi się bardzo połączenia plisowanych spódnic z t-shirtami!
    co prawda – na kimś, bo sama w tym bym chyba dobrze nie wyglądała.

    śliczny ma kolor ta spódnica!

  • Ada Szczepańska
    5 lat ago

    Niestety efekt mi się nie podoba, skróciło ci nóżki.. :<

    • Kasia Kwiecień
      5 lat ago

      A trochę skróciło, ale miało z czego 😀 Mimo to ten mój 178 cm wzrostu chyba nadal jest widoczny 😉
      Ale, ale w kolejnym wpisie ze stylizacją będzie widać nogi me długie niemal w całej okazałości, także zapraszam już teraz!

  • zegarki.net
    5 lat ago

    Też już mam w szafie plisowaną spódnicę, ale w kolorze jasnego różu. To prawda, niestety skraca nogi.

  • Ana looka
    5 lat ago

    jeeej ale śliczna ta spódnica! Masz racje, plisowanki mają w sobie jakiś urok 🙂

  • Marzena Fabisiak
    5 lat ago

    Kolor rzadki, fason wcale nie taki poszerzający pomimo, że midi 🙂 świetnie wyglądasz z arbuzikiem 🙂

  • pocahontas
    5 lat ago

    piękna spódnica! uwielbiam taki krój !

  • Rue de Paris
    5 lat ago

    O matko jest piękna! Tez bym nie przeszła obojętnie 😀
    Ja bym pewnie założyła ja do czegoś bardziej oficjalnego, ale Ty ja rewelacyjnie połączyłaś z tym arbuzem 🙂 nie wiem jak w realy, ale na zdjęciu dzięki tej bluzce fajnie uwypuklilas zieleń 🙂

    • Kasia Kwiecień
      5 lat ago

      dzięki dzięki! to miło 🙂
      właśnie na żywo połączenie spódnicy i t-shirtu jest super, bluzeczka tej pani na ilustracji idealnie pasuje z kolorem spódnicy hehe 😉

  • Magda Meg fashion
    5 lat ago

    Bardzo trudna długość. Zmasakrowałaby moją sylwetkę 😉 Ty wyglądasz na bardzo szczupłą i wysoką, więc wyglądasz fajnie. Bluzy najchętniej nosiłabym na okrągło.

  • yoschimoto
    5 lat ago

    Z takim wzrostem żadne płaskie obuwie tej spódnicy nie straszne 😛

    • Kasia Kwiecień
      5 lat ago

      Haha 😀
      Ale jakieś szpile też by fajne były! Na przykład srebrny metalik….

  • aknezz
    5 lat ago

    Pierwsze połączenie dość nieoczekiwane, druga wersja bardziej mi się podoba 🙂

  • Claudia Michon
    5 lat ago

    /swietne!

  • Rykoszetka
    5 lat ago

    Lajkuję!

  • Żaneta Żyrafko
    5 lat ago

    Bardzo bardzo udany zestaw! Spódnica cudowna 🙂

Odpowiedź