Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio

ŁADNE RZECZY #2

ŁADNE RZECZY #2

Muminki! Kto z nas ich nie oglądał? Fińska marka obuwia Karhu we współpracy ze sklepem Sneakers’n’Stuff stworzyła limitowaną edycję butów inspirowaną Doliną Muminków. Taki sportowy obuw to nawet ja bym nosiła. Więcej informacji na stronie PanPablo.pl.

ENG.: The Moomins! Who of you were watching them in childhood? Finnish shoe brand Karhu in cooperation with Sneakers’n’Stuff made a special edition collection of shoes which were inspired by The Moomin’s valley. Such sporty shoe even I would wear with pleasure. More information on PanPablo.pl.

Wrzesień! To podobno najważniejszy miesiąc w świecie mody i prasy kobiecej. Z roku na rok redakcja amerykańskiego Vogue pobija rekordy wagi tegoż czasopisma. Tutaj zasada „rozmiaru 0” nie obowiązuje. Pamiętacie jak 2 lata temu listonosze w USA zaprotestowali dostarczania September Issue, z uwagi na to, że numer gazety miał 916 stron i ważył 2kg? Wielu ludzi zastanawia się nad fenomenem Vogue’a, nad tym dlaczego ludzie kupują czasopismo, w którym co drugą stroną jest reklama. Tylko, że te reklamy to niekiedy całkiem interesujące prace artystyczne. Ale. Są magazyny, gdzie treści jest więcej. Jeden z nich to The Gentlewoman. Publikowany jest dwa razy w roku, ma charakterystyczny, bardzo dopracowany styl. Podoba mi się to, co o sobie napisali, więc pozwolę sobie zacytować:

„The Gentlewoman celebruje stylową nowoczesną kobietę, która ma cel w życiu. Ten półrocznik oferuje świeże i inteligentne spojrzenie na modę, które skoncentrowane jest na pokazaniu indywidualnego stylu – sposobu w jaki kobiety wyglądają, co myślą i jak się noszą. The Gentlewoman to ambitne dziennikarstwo i fotografia na najwyższym poziomie, które pokazują inspirujące kobiety przez kombinację glamour, osobowości i ciepła. Te wartości są także sercem strony internetowej thegentlewoman.com, wirtualnego miejsca, gdzie cieszymy się prawdziwymi kobietami, prawdziwymi wydarzeniami i prawdziwymi chwilami.” 

ENG: September! It is said that it is the most important month in fashion industry and press. Year by year Vogue beats the record of its weight. Here is no place for „0 size”. Do you remember when two years ago postmen in USA protested that they would not carry September Issue, because of its 2kg weight? Many people think about Vogue phennomenon and ask themsleves why do some people buy this magazine which is full of ads. I think these ads can be sometimes real artistic work. But. There are newspapers that offer us something more. I’d like to show you one of them: The Gentlewoman. Here is how they describe themselves: 

„The Gentlewoman celebrates modern women of style and purpose. Its fabulous biannual magazine offers a fresh and intelligent perspective on fashion that’s focused on personal style – the way women actually look, think and dress. Featuring ambitious journalism and photography of the highest quality, it showcases inspirational women through its distinctive combination of glamour, personality and warmth. These qualities are also at the heart of its website, thegentlewoman.com, a virtual place where real women, real events and real things are enjoyed.”

Jesienna kampania Springfield. Tak jak Medicine – niby sieciówka jakich wiele, ale jest w niej coś, co mnie przekonuje. Tożsamość i osobowość tej marki uderza chyba w moją tożsamość. Swetry, swetry, swetry-koce. Daję im dużego lajka! Niemal tak dużego jak muzyce w jesiennym spocie marki. I temu, że dziewczyna w lookbooku Springfield nie jest wychudzona. To taka normalna, przeciętna sylwetka. Super!
materiały: Springfield

ENG.: Springfield autumn campaign. Just as Medicine it is a casual shop but there is something there that I really like. Brand identity and personality goes straight to my personality. Sweaters sweaters and blanket-sweaters. I like it! I like this autumn video campaign and fact that model in Springfield lookbook is not size 0. Just normal silhouette. Great!

żakiet / jacket: MARNI | torebka / bag: FINDS | koszula / shirt: MIU MIU | szorty / shorts: AGATA WOJTKIEWICZ | buty / shoes: AGA PRUS | książki / books: GYPSET TRAVEL & GYPSET STYLE

komentarzy 5

Odpowiedź