Dobre bo POLSKIE
Zastanawialiście się kiedyś ile (czy w ogóle któraś) sieciówek z polskim rodowodem możemy spotkać w galeriach handlowych? Okazuje się, że całkiem sporo! W dzisiejszej notce przedstawię Wam te najpopularniejsze moim zdaniem.
Reserved, Esotiq, Mohito, House, Cropp i Promostars
Wszystko zaczęło się na początku lat 90. Pierwszy salon Reserved powstał 2000 roku, 12 miesięcy później było ich już 24, a teraz liczba ta wzrosła do 270, nie tylko w Polsce, ale i innych europejskich krajach m.in. Czechach, na Litwie. Teraz do LPP S.A. należą cztery z wyżej wymienionych marek – Reserved, Mohito, Cropp i House. Jak widzicie każda z nich skierowana jest do konkretnego typu klienta – dla każdego coś miłego. Biurowy szyk, miejska elegancja, młodzieżowy luz. Współpracują nie tylko z najlepszymi polskimi projektantami m.in. Gosią Baczyńską czy Paprocki&Brzozowski, ale także zapraszają światowej klasy modeli i modelki do kampanii reklamowych: Tobias Sorensen, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak to nieliczni z nich. Więcej możecie dowiedzieć się ze strony internetowej:
http://www.lpp.com.pl/firma/historia
Top Secret, Troll, Drywash, TextilMarket
Wszystkie należą do grupy kapitałowej Redan S.A. Ich celem i strategią promocyjną jest podkreślenie komplementarności wszystkich marek, stąd pomysł na kampanię reklamową gdzie każda z nich dopasowana jest do innej „sytuacji życiowej”. http://www.redan.com.pl/pl/page/123/165 Oprócz ponad 200 sklepów w Polsce, Rosji i na Ukrainie prowadzą też sprzedaż internetową. Podobnie jak LPP S.A. swą drogę rozpoczęli w latach 90.
Boti, CCC, Quazi
To również marki mające jednego właściciela – Grupy NG2 – lidera sprzedaży detalicznej obuwia na polskim rynku. Posiadają ponad 700 salonów. Zgadnijcie iloma wzorami butów dysponują? Ponad 2,500 tysiąca! Więcej możecie się dowiedzieć stąd: http://new-gate-group.ng2.pl/
Caterina
To coś dla starszych klientek, szukających ponadczasowych wzorów, klasycznych krojów, i świetnego wykonania. I link: http://www.caterina.pl/marka.html
Gino Rossi
Tak, tak, to też polska marka! A dokładnie połączone siły polsko-włoskie. Nazwę przyjęła od owego włoskiego fabrykanta. Wiadomo, włosko brzmiąca nazwa – i już nam się wydaje, że to super ekskluzywne obuwie… http://www.gino-rossi.com/o-nas.html
Simple Creative Products
Przedstawiać chyba nie trzeba – ceny wysokie, ale jakość pierwsza klasa! Nowoczesne, minimalistyczne wzornictwo, świetne wykonanie dodatków. I proste, ale na najwyższym poziomie kampanie reklamowe. Na pewno kiedyś przyjdzie czas, że z chęcią zainwestuję w produkt tej marki – póki co mnie nie stać 😉 http://www.simple-cp.com/index/company
Deni Cler
Podobnie jak Gino Rossi powstała we współpracy z Włochami. Jak widać taka współpraca do źródło sukcesu 😉 Firma chwali się włoskim rodowodem, ale jej polskie korzenie to podstawa! Poza tym moim zdaniem są naprawdę na światowym poziomie. http://www.denicler.pl/2011_denicler/
Cóż polskich marek jest mnóstwo! Jeśli Was ten temat zainteresował to wymienię jeszcze kilka – Ryłko, Solar, Hexeline, Tatuum, Big Star, Atlantic, Coccordillo, Bytom, Próchnik, Vistula, Monnari…
Jest się czym pochwalić! Oby poza podbojem Europy Środkowej i Wschodniej udało się im także zawojować Zachód!
To tyle o polskich markach.
Wczoraj napisałam nowy artykuł o tym czym się kierować kupując płaszcz na zimę. Garść porad i przykładów, znajdziecie tutaj:
http://moda.bobyy.pl/artykul/jak-kupic-dobry-plaszcz
I już dawno nie zamieszczana moja stylizacja 🙂 Spacerowo!
Sistu
13 lat agoŚliczna bluzeczka 🙂 Szkoda, że nie widzimy jej na Tobie 😉
Anonimowy
12 lat agoYou ought to take part in a contest for one of the best blogs on the net.
I am going to recommend this site!
Here is my web page – free online casino games for fun