Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio
 

Strategia marki i wizerunku

Strategia marki to coś więcej niż lista zadań, a branding to coś więcej niż logo.

Strategia marki i wizerunku

1. analiza marki
– dotychczasowe działania
– obecne grupy klientek
– pozycja na rynku
– SWOT
2. analiza rynku i konkurencji
– pozycjonowanie marki
– konkurencja
3. misja, wizja marki
4. wartości marki
5. segmentacja grup docelowych, wybranie targetu i określenie brand persony
6. big idea i DNA marki
7. cele marki
8. slogan marki
9. system identyfikacji wizualnej marki (logo, kolorystyka firmowa, typografia, materiały takie jak wizytówki, katalogi, gadżety promocyjne np. notesy i teczki)
10. design opakowań
11. zachowanie marki – wytyczne zachowania dla obsługi
12. badania rynkowe zlecane agencji

Info
Category:

Creativity, Strategia

Tags:

branding marki, komunikacja marki, Strategia, strategia marki modowej

Date:

13 lipca 2017