Budowanie silnej marki na rynku mody to wyzwanie. Z chęcią Ci w nim pomogę!

Przeczytaj artykuły i zdobądź wiedzę Zobacz moje portfolio
 

#DoverGreenMarket

Kampania wprowadzająca działania związane z odpowiedzialnością mody przez Dover Street Market.

#DoverGreenMarket

Projekt kampanii wizerunkowej promującej odpowiedzialność mody Dover Street Market.

Kampania zakładała stworzenie limitowanej edycji swetrów wykonanych z organicznej bawełny przez Comme des Garcones oraz specjalną edycję usługi personal shoppingu, która skupić się miała na:

  • prezentowaniu kolekcji „zielonych marek”
  • edukacji klientów na temat odpowiedzialnej mody
  • promowaniu ekologicznej świadomości.

Rozpoczęcie kampanii do wydarzenie dla zaproszonych gości (prasa, influencerzy, stali klienci), którzy mogą testować nową usługę. Integralną częścią eventu (i DSM) miałoby się stać zielone bistro z daniami z lokalnych produktów.

W projekt włączono też instalacje video pokazujące procesy produkcji, farmy bawełny fairtrade i historie ludzi, którzy są zaangażowani w ten biznes.

Kampania przygotowana w trakcie nauki na London College of Fashion pod okiem Sanjeev Davidsona.

Info
Date:

13 lipca 2017

Category:

Creativity, Strategia

Tags:

Dover Street Market, luxury fashion, slow fashion, strategia marki, Sustainable fashion